Marketing Monday Marketing & nutrition inspired thought to start the week

Mutrition goes Fi Europe, voorbereiding voor verdieping

10/11/2025

FI Europe 2025 in je agenda?
Mooi. Maar wees eerlijk: heb je ook al bedacht hoe je uit die honderden exhibitors en tientallen presentaties gaat selecteren?
Of wordt het straks weer zo'n klassieke beurs-spierpijn-dag: véél stappen, weinig opbrengst, en een badge vol visitekaartjes die je bij thuiskomst niet meer herkent?

Mutrition nodigt je uit om het anders te doen.
Om niet zomaar te lopen, maar te leren.
Om niet alleen stands en presentaties te bezoeken, maar patronen te ontdekken.
Doe mee met een Mutrition THEMA-TOUR: samen gericht een selectie bedrijven en presentaties bezoeken, nabeschouwen wat we gezien hebben én wat dat betekent voor ieders businesscontext!

Waarom aansluiten?

  • Efficiënt, bespaar tijd en meters door gerichter bedrijven te bezoeken
  • Effectief, vergroot effect door uitwisselen van observaties en inzichten
  • Inspiratie, door samen naar het aanbod te kijken en kansen te bespreken zul je meer ideeën opdoen
  • Insights, ga verder dan je eigen blikveld, leg verbanden die je anders mist
  • Foresights, ont-dek welke richting de markt naar zal bewegen en wat de status-quo zal kantelen

Hoe ziet thema-tour eruit

Vooraf zal Mutrition met jou afstemmen welke bedrijven en presentaties de interesse hebben en wordt er een route voorgeselecteerd door Mutrition.

Tijdens de beurs zul je met een select gezelschap zo'n 7-10 bedrijven bezoeken en 1-3 presentaties bijwonen, aansluitend nabespreken van hetgeen we gezien hebben zodat je met een handvol concrete ideeën zo'n 2 uur later verdergaat.

Wanneer thema-tours

  • Dinsdagmiddag 14:00-16.00
  • Woensdagochtend 9:00-10.30
  • Donderdagochtend 9:00-11.00
  • Donderdagmiddag 13:00-15.00

Welke thema-tours

VEZELVERKENNING ~ Hoeveel vezel aandacht is er én WAT voor vezel varianten zijn er?

Een verkenning langs het aanbod en duiden van insights én foresight

EIWIT EXPEDITIE ~ Is de marcom nog vooral over DAT er eiwit in zit of meer over WELK eiwit erin zit? Wat is de positionering en claims rondom eiwit?

HYBRIDE HIKE ~ Hoest met hybride, wat is de stavaza, wat is de push & pull strategie rondom hybride? In welke categorieën is hybride relevant en welke zijn veelbelovend?

Van beursvloer naar breinvoer – ga jij mee?

Stuur een mailtje aan ruud@mutrition.nl en we stemmen details als onderwerp, tijdstip en wederkerigheid verder af.

Succes met je beurs voorbereiding!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
💡 Start je week met een mix van marketing & nutrition perspectief
😉 Benader je marktvraagstuk vanuit de Mutrition gedachte
🔗https://www.mutrition.nl/blog-mutrition-maandag